I want you you you you you you!

tjatjaaaaaaaaaa
jobbade 8-12 idag sen körde jag&hämtade tilda för vi skulle köra& bada&sola. & det var väldigt skönt faktiskt, men väldigt varmt! men så är det ju nu när sommaren har kommmmit! :D så jag ska inte klaga!
Kom i alla fall hem runt halv 4 & har legat i min säng sen dess för jag har haft så grymt ont i magen..
Men nu har det blivit lite bättre, ska snart åka ner till stan& ta ut lite pengar oså. Sen ska pappa& jag grilla tror jag. Ja sen hinner man väl inte göra så mycket mer, måste ju sova liksom. upp vid 7 imorgon igen ju ..
men imorgon ska emilia&jag till kalmar, med jobbet då men har bara en grej vid 11 sen skulle mamma på 2 möten tror jag så då ska emilia&jag äta lite sen gå på stan en stund tills mamma är klar. Så får antagligen sluta lite senare imorgon, menmen. thats life!
bild på mig& amanda sen skolavslutningen.
puss/ frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0