inga bilder.

jahopp redan onsdag idag då.
Dagen har bestått av jobb,kalmar(köpte ett linne som jag ska ha på midsommar!)& mer jobb. fan var ju som ett jävla vattenland på pukevallen, dom hade tydligen haft vattenkrig INNE i omklädningsrummen .. hm inte speciellt kul att städa upp de men vad ska man göra, måste ju tjäna pengar ni vet ..    När jag kom hem idag så åkte jag& handlade med mathias&mamma eftersom Tilda&jag ska sova här hemma själva imorgon, hehe har planerat en singstar kväll faktiskt, det är bara att hoppas på att tilda går med på det ;). På fredag är det midsommar& då är jag ledig, skööönt. Då ska vi fira emilia på kvällen några stycken bara. Så ska fixa lite grejer innan på dagen med några men det kan jag inte skriva här, man vet ju aldrig om emilia läser detta, då blir det inte så bra .. ;) japp, men nu ska jag kolla på tv. vi seeeeeeeees :D .
puss / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0