kan vi inte vara nära bara en minut?

tjena
idag vid tolv kommer frida och hämtar mig & så ska vi köra till en sjö som heter Björnasjö fast jag kallar den för hultabräan, fråga mig inte varför men den heter bara så enligt mig. så nu har jag varit & köpt lite frallor som vi ska ha med oss & sen har jag köpt lite annat gott med. ställde klockan på halv tio för jag skulle ner på apoteket & de var jag & nybros pensionärer som satt där. fick ju heller inte med mina tabletter hem som jag skulle hämtat, & nej jag är inte sjuk bara några tabletter som är bra att ha när man är tjej och ska utomlands, ni kanske fattar.. har nog inte sagt de att jag ska till cypern på fredag med världens bästa kusin!
puss på er / tildaaaaaaaaaaaaa

ebba, fan vad vi ska blir negrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0