midsommarafton!

jaha klockan är bara 09.40 men tilda skulle upp& jag är grymt hungrig så kan inte somna om.. får nog ta& göra lite frukost till mig&tilda strax eftersom hon ska åka iväg vid halv 11. aja jag har ju inte så bråttom i alla fall, ska bara duscha&hem till pappa för vi ska ner till stan& handla ;). Vid 12 kommer Ida hit& vi ska fixa en grej tills ikväll oså, det tar nog en stund skulle jag tro, sen blir det nog till att göra sig iordning eftersom jag ska vara hemma hos den andra Tilda vid 6. Så ser min dag ut i alla fall, ganska lugnt! :) nahepp nu ska jag göra frukost, vi ses snyggingggaaaaaaar ;**
blir en bild på emilia&tuva eftersom emilia fyller år idag! :D
/ fridaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0