nu börjar jag igen ordentlig

tjenare
nu helt plötsligt fick jag tillbaka blogglusten lite, får se hur länge de håller.
men iaf, första veckan på sommarlovet börjar ju imon känns ju dock inte så bra eftersom vädret verkar ju inte bli bra någon dag alls i veckan ju.. idag började det med att först vaknade jag & frida, då jag fick mig ett ryck att städa mitt rum som vekligen behövdes och så åt vi och frida åkte hem och jag fortsatte städa och när jag var klar så gick jag in i duschen. & fixade mig oså. sen cyklade jag hem till frida där susanne (fridas mamma) hade fixat värsta lyxdagen åt oss, först åt vi gott oså sen så fick jag fotbad,ansiktsmask,ansiktmassage & fotmassage medan frida var nere och fick massage av hennes mormor och sen bytte vi. fattar ni vilken lyx? sen så kom frida ner till mig för jag hade somnat, sen efter de kom typ pappa o hämtade mig sen så tog jag de lugnt oså tills de vare dags att åka och städa på pukevallen. så kom hem för ett tag sen nu har jag ätit jordgubbar och mjölk, underbart ju!
men vi hörs mer imon
pusssss / t

bild sen min konfirmation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0