nyfiken ....

hallå hallå!
Igår hade jag fullt upp faktiskt, först på morgonen tränade jag, efter det åkte jag,pappa,jacob&johnny ut i skogen& sköt lerduvor. skit kul!
Vi kom hem runt 5 eller något& då fixade jag mig lite osåå sen cyklade jag till tilda, men jag orkar inte berätta vad vi gjorde för det var ganska mycket egentligen ;) haha. menmeeen, kom hem runt kvart i 11 & just nu måste jag hitta några kläder som jag kan ha på mig idag för jag&tilda ska få någonting av min mamma, (jag, för jag slutade 9an & tilda för hennes konfirmation) ah iaf, & vi vet inte vad det är?! Vi ska vara hemma hos mamma prick klockan 13.oo & sen ska vi vara där en stund& sen ska vi åka iväg någonstans, sen skrev mamma igår att vi skulle ha med oss simglasögon .. Hmm, men jag har konstaterat att det är nog bara för att vilseleda oss, för jag menar om vi skulle simma skulle vi behöva ha bikini oså ju? är i alla fall väldigt nyfikeeeen!
nahe nu måste jag fixa iordning mig lite oså, jag skriver nog ikväll vad det var som vi gjorde eller gör jag det imorgon.
juste, jag börjar jobba imorgon! .. hehe


bilden är sen igår!

pussss / fridaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0