shoppingtur efter jobbet.

emilia&jag hade en intervju idag inne i Kalmar vid 11 och det tog inte så lång tid så efter det gick vi& köpte varsin räksallad& tog med oss den& satte oss vid hamnen och åt. myyys
sen gick vi en runda på stan tills mammas möte var klart&vi skulle åka hem. 
så här är 2 tröjor jag köpte idag, köpte också en vanlig svart kofta men den orkade jag inte ta någon bild på.
linnet, från hm 50kr
tröja, hm 50kr.
kofta 100kr.
dom ser väldigt stora ut men det är för att det är typ magtröjor så dom är ganska vida.
skulle också köpt en bikini men den fanns inte, jag som blev så kääääär i den när jag såg den på internet..
kan inte beställa den heller för det går ju inte att beställa grejer på bikboks hemsida? .. :(


puss/ fridaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0