sista veckan på madesjöskolan .......

hejsan hoppsan,
idag har vi haft en "klassdag", så först bakade vi tårtaaa (bild kommer kanske imorgon för jag kan fortfarande inte lägga in bilder ... ). Sen spelade vi bowling, vann faktiskt :D eller ah fanny&jag hade samma poäng så vi kom på delad första plats ;). Sen spelade vi volleyboll&grillade och lite sånt. Sen åt vi ju tårtan också & den var mummmmmmma! (a) hehe, iaf då vaaa så slutade vi runt halv 2 & då cyklade jag hem, vid 3 så åkte jag till frisören& klippte mig.. & ah resten av dagen har jag städat mitt rum&slappat :).
Nu blir det kaffe latte sen ska jag fan sova, är hur trött som helst ;s.
Imorgon taggar vi "jakten på den runda rektangeln" haha yessssssssss ;) älskar det typ (a) haha.
kan förklara mer om de imorgon, för jag orkar inte göra det nu ;).
puss hej / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0