trött

tjena
vet ni, jag blev getingstucken igår på stationen o de sved oså sen så var de inte mer med de & sen idag på morgonen när jag vaknade tror ni inte jag hade typ dubbelt så stort ben då eller :o
gick till skolsköterskan direkt på morgone och hon satte dit någon salva o massa så jag hade de, sen så sa hon om det inte blev bättre  skulle jag komma om en timme igen så jag gick tillbaka då igen så hon satte dit någon alsolsprit o massa men värsta lindan o plast o skit.. sen gick jag ju då sen så kom hon letandes efter mig på eftermiddagen och då sa hon att jag var tvungen att ta någon tablett så jaha, jag stoppade den i munnen.. men nu vid halv tio så har de inte hjälpt.. känns nästan som de blivit större, sjukt läskigt! nu vet ni en hel del om de så då får ni en bild med på den, ingen bra men ändå!

gulligt..? näe
/ tildaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0