arg

rubriken säger allt, är så jävla arg nu så det finns inte. för någon vecka sen hade vi oförberett engelskaprov, och jag tyckte det var sjukt svårt coh fattade inte något alls. men jag gjorde så gott jag kunde och fick iaf godkänd, men sen ändå vår lärare delar ut våra prov sätter han sig bredvid mig och bara, jaha tilda där här var ju inte så bra. men du ska få en andra chans jag kommer inte sänka ditt betyg för detta men då måste du lova mig att du börjar plugga lite mer. och jag blev så jävla arg och ba: vadå plugga, kolla på glosförhören vi har haft nästan alla rätt har jag haft där och det går för fan inte plugga på ett oförberettprov hur skulle jag veta att du skulle dela ut ett lärförstålseprov sådär? sen gick jag där ifrån, aldrig varit så arg i hela mitt liv tror jag inte.. eller jo det har jag nog, men gud. nästan så jag vill gå och klaga eller ngt. aja, nu märker ni nog vilken helvetedag jag haft. men ikv blir det träning med frida iaf, tror jag? nu ska jag nog baka ngt för att lugna ner mig..
/t

saknar sommaren, det enda jag vill ha nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0