bildlöst inläggggggg

frida här! :b
aja hej.. nä men ah iaf, skolan idag var en plåga uscha vad trött jag var .. men vi slutade vid halv 3 iaf & sen cyklade jag hem& bakade chokladbollar & dammade lite i mitt rum, duktig som jag är (a). Tilda slutar 4 så efter det kommer hon till mig sen kanske vi är här lite, vi ska ju självklart äta chokladbollar, har ju gjort dom till henne juu (som en liten överraskning) så jag hoppas hon inte sitter vid en data nu i skolan och ser detta inlägget för då är det halvt kört ;) haha. aja, sen ska vi åka & sola iaf, fortfarande halva priset på solariet i stan. Har solat 2 gånger denna veckan med idag då, sen blir det antagligen 1 eller 2 till. Får ju passa på nu när det är billigare oså ;). Nu är det redan torsdag & nu är det bara fredag kvar i skolan.. noooooot, lördag också -.- aja det är ju chill, bara 3 timmar ju! (y)
men puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0