frida häääääääär

oja, jag bjuder lite på mig själv idag haha .. är egentligen på jävligt dåligt humör eftersom nationella i NO gick rakt åt helvete. men slut med det, imorgon är det ännu ett prov fast i SO så ska snart börja plugga till det nu också. eller ah först ska jag städa mitt rum lite fint sådär sen ska jag plugga då sen ikv vid 18.30 ska jag iväg och träna med tilda & förhoppningsvis så får hon mig på lite bättre humör hon brukar ju vara ganska bra på den saken ;) haha. men men, nu taggar jag fredag som ska se ut såhär :
-skolan -.-
- hem till tilda sen åka & handla
- boxning
- hem till tilda igen för en liten spa kväll med massvis med mys,skratt & maaaaaaany pictures
sen sover jag där då. underbart :)
men nu måste jag åka och köpa tvättmedel för mamma är sjuuk. jävla klenis ..
aja HEJDÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0