haaaaatar rubriker, så onödigt. jappp!

tjolahoppppsan!
bloggen har dampat lite smått men förhoppningsvis så funkar det nu. Idag har det varit en chill skoldag, de första 2 timmarna hade vi svenska som vi redigerade klart vår film på, som vi ska visa upp på lördag -.- . sen mat, sen SO & då gjrode vi bara någon grej tills på lördag det också. Sen på matten fick vi tillbaka våra matteprov som vi gjorde för någon vecka sen. Hade VG, bara några poäng ifrån MVG -.-. usch & blääääääääää.
Aja, sen vare elevensval - hemkunskap & då gjorde vi några mackor typ, as gott (a). hehe, men nu iaf så sitter jag här & väntar på att mamma ska komma hem för då ska vi kila iväg till gymmet, är så tråkigt att gå där själv. & tilda kan ju inte följa med eftersom hon är sjuk :(.
igår beställde jag min skolavslutningsklänning iaf, skönt att ha det gjort nu är det bara skor man ska ha till också!
Sen har jag också hunnit med att skicka in en ansökan om sommarjobb till kommunen idag också, får se om jag får något.. Blir bara 2 veckor isf, har ju redan ett jobb på pukevallen tillsammans med tilda ju. Vi ska faktiskt börja med det första redan på söndag! :)
får bli denna lilla bilden today eftersom jag inte orkade leta efter någon annan.  (a)
här har ni en jäääävligt bra låt btw! ; http://www.youtube.com/watch?v=tlnMVb2XVVk
pussssss f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0