here we go

hello,
Nu har då jag (tilda) och frida bestämt oss för att blogga lite smått, just nu är det mer på skoj men vi får se hur detta går då ja! Vi är två coola tjejer, jag är 15 bast i år och frida är 16 bast. Vi lärde känna varandra genom simningen får ungefär 10 år sen. vi hängde ihop verkligen 24/7 tills frida började högstadiet, man fick ju alltså då nya vänner och vi gled helt enkelt isär, men har ändå alltid haft kontakt! Men nu har vi börjat få mer kontakt igen, och det är verkligen sjukt kul! Vi har så kul ihop, och jag vill bara säga att vi har hur sjuka minnen tillsammans så det inte är sant det ALLRA bästa minnet av alla är nog faktist Bulgarien!
underbar bild, sen Bulgarien!
jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: frida den cooooooola

(till tilda) dååå va, JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ!

2011-03-15 @ 14:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0