hihi

bilden är på mig&calle

halloj, ja tilda är ju sjuk todaaay & jag saknar henne en massa. Har inte träffat henne sen i torsdags!!??
liksom HALLÅÅÅ .. hehe, men förhoppningsvis är hon frisk imorgon & då ska vi åka & sola annars gör jag det själv. Eftersom det är typ halva priset eller något sånt där (y). Tänkte egentligen tränat idag, men helt seriöst så orkar jag inte, jag är helt jävla slut. Så idag blir en chill dag, ska med mamma & handla sen men sen kommer jag antagligen att somna efter de.. Denna veckan är det nog inget plugg alls, kan vara jävligt skönt att slippa det en vecka! På fredag blir det antagligen fest sen skola på lördag 9-12, sen sticker tildus & jag till kalmar & shoppar lite. men denna gången ska jag BARA köpa en bikini & kanske möjligtvis ett par solglasögon (a). När vi kommit hem från kalmar så sover jag hos tilda & då förväntar jag mig jordgubbar&choklad!!!!!!!!!!!!! haha
sen är vi lediga nästa måndag eftersom vi går på lördag så då vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för något. Skulle behöva klippa mig också kom jag på nu .. får klämma in de någon dag (y).
Men nu ska jag gå & göra lite varm o'boy sen titta på en film!
kysssssssssssssss f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0