jobbig natt..

världens jobbigaste natt har jag haft, först vaknar jag vid tvåtiden av att jag fick panik för mitt täcke kändes typ som jag hade en dinosaurie över mig eller ngt. allt kändes helt sjuk läskigt så jag gick upp och bytta till ett annat täcke jag har till typ kompisar som sover över och det var mycket skönare somnade om och vaknade lite efter där och jag fick världens hemskaste tanke om skolan att de hade glömt bort mig att jag aldrig skulle komma tillbaka mer typ som jag var död. fick då oxå panik av min hemska tanke och tänkte tänk om jag kommer dö nu så jag gick upp och tog ett glasvatten och gick och prata med mamma lite, hon tyckte jag var dum i huvet när jag berättade det så jag gick och la mig igen. sen så ringde mitt alarm vid sjutiden, så jag gick upp som vanligt och tänkte inte på att jag var sjuk pappa kom upp ( han är med sjuk ) och frågade varför jag var uppe oså och då slog det mig juste jag är sjuk.
alltså är jag nog inte helt frisk i huvudet för tillfället.
och jag har haft riktig tråkigt idag med och det blir nog ingen skola imon heller eftersom min feber bara blir värre :( aja hade!
puss / t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0