kalmaaar

halloj!
nu har jag varit hos tandläkarn igen, fixat mitt tandsmycke. Fick bara vänta i 25 minuter idag, till skillnad mot igår som jag fick vänta 50min sen gick jag. som gengäld för det så fick två tandborstar, hmm generöst ..
nu ska jag göra mig iordning sen ska jag&amanda åka in till kalmar, har klippt ut massa rabattkuponger så jag ska handla mycket jag (a). eller ja, jag har egentligen bara 3 saker som jag SKA köpa ( mörkblå chinos, skor en ny bikini till greklandsresan! ) men kommer antagligen att köpa en massa mer, ska lägga upp bilder på allt jag köpt sen. :) när jag kommer hem från kalmar så väntar pappa här hemma med pizza & sen våfflor. Sen har jag läst på facebook ( var annars ;) ) att det är tydligen trandagen idag, men jag har då inte fått något godis..
plus att skorna som tilda la ut i inlägget under, FAN VAD SNYGGA DOM VAR ;o !!
bilden är sen våren 2009.
puss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0