kommer inte på någon (a)

halloj, tråksöndag detta .. menmen, är hur trött som helst men har ändå hunnit med ganska mycket idag faktiskt, först kollade jag på en film när jag vaknade & satt vid datan lite, sen fick jag massage av mamma(grymt skönt) (a) haha,  sen duschade jag och packade alla mina saker och åkte till pappa, sen fixade jag min cykel som var alldeles sne & tvättade mopeden också! sen har jag pluggat i en halv timme typ & tittat på tv. nu ska jag ut & gå med min vovve sen plugga lite till, & sen ska jag tydligen ha mat klart tills pappa kommer hem från stockholm, får nog bli lasagne eller falukorv med makaroner, får se vad jag är sugen på när jag kommer in igen. imorgon är det skola igen & sen träning med tilda!
puss frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0