lovdagar!

hallojsan, idag har dagen varit ganska så chill. skola & sen amanda :). Sen nu har jag precis ätit & nu ska jag börja plugga lite, eftersom vi har matteprov imorgon menmen det får la gå som det gör. är en aaaaning trött på skolan just nu, men imorgon är ju sista dagen denna veckan & det är verkligen underbart, på torsdag ska jag först till pukevallen som tilda skrev i inlägget under och sen tandläkaren&sen va med tilda har jag planerat (a). & på fredag ska jag in till läkaren i kalmar vid 12.30 sen gå på stan med amanda, kan behöva lite nya kläder ;). i helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men det får vi la se :). nu ska jag iaf plugga!
gårdagens outfit!
puss / f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0