seeeeeeg.

tjolahoppsaaaan, jaha då var det tisdag redan. Idag har jag varit i skolan,solat, handlat nya byxor & sen har jag haft ett eget litet träningspass här hemma för jag har inte orkat ta mig till gymmet (a) .. hehe
men bättre än inget iaf. Nu har jag precis duschat & ska snart beställa min skolavslutningsklänning, kommer kanske en bild på den någon gång när jag orkar lägga in den.. jag vet inte riktigt hur tilda har tänkt när hon sa att vi skulle göra en ansiktsmask på lördag, sen läser jag i något inlägg här under att det är citron i den, hallå eller jag tål inte det? det har hon nog totalt glömt bort ;) HAHA! menmen, nu ska jag måla mina naglar.
puss /  f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0