soooommmar!

blev en liten bild toooday, men iaf. längtar något enormt till sommaren! Nu är till och med jag grymt trött på denna snön & detta vädret..men nu är det snart bara 2 månade kvar till jag& min lilla pappa åker till Grekland och det ska bli så gryyymt skönt! Sen ska tilda&jag försöka få med våra mammor på en liten resa också, och vi ska inte misslyckas :). sen ska jag&amanda få ihop ngt också, detta blir ett år med många resor om allt går igenom! idag är jag faktiskt på väldigt bra humör eftersom nu behöver jag inte plugga mer denna veckan för nu är äntligen alla prov över ( för denna veckan..). Så just nu ska jag bara sitta här i en evighet sen äta lite & sen sticka iväg till gymmet med tilda men det är ju lååång tid kvar ;b. aja pussss / f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0