tilda johnsson.


Första gången vi träffades var på simningen, jag stod i vattnet på ena sidan bassängen & på andra sidan uppe på land stod du i en ljusrosa baddräkt. Jag minns varenda detalj den dagen, det var en av dom bästa dagarna i hela mitt liv. Vi drogs till varandra, ända sen den dagen har vi varit vänner. Alla våra minnen tillsammans, vi träffades nästan varenda dag & vi sov alltid över varenda helg, vi tog med oss nästan halva våra rum när vi skulle sova hos varandra. Vi gjorde allt tillsammans, vi följde med varandra över allt. Du följde med mig och kollade på alla husen när vi skulle flytta & vi satt & planerade vad vi kunde & vad vi skulle göra i husen. Alla gånger vi satt vid datan & spelade bubble trouble eller bombjack & sen när Lukas kom hem så sa vi att vi precis hade satt oss vid datan fast vi egentligen hade suttit i flera timmar. Och när vi hade varit ute när det var kallt så gjorde du alltid din goda varma choklad.
Ja vi har massvis med minnen men det allra bästa är bulgarien, vi hade så grymt kul! Du fick pruta åt mig för jag vågade inte, och när vi gjorde ELSTÖT och mamma blev sur på oss för att vi skrattade så mycket när hon ville sova & sen när vi hittade dina trosor vid poolen, & du sa ; "det där är ju mina favorit trosor!". Ja herregud, vad ska man säga, tiden med dig har varit underbar, ja allt med dig är underbart. Jag kan verkligen vara mig själv med dig, jag kan säga vad jag tycker & du förstår, jag vet att du alltid finns där för mig & det känns så sjukt bra att veta att jag har dig där, föralltid. Visst så har du ditt temperament, men vet du vad? jag tycker det är gulligt, du kan bli arg på ca 5 sek, sen är du arg i ca 2min sen blir du överlycklig igen. Jag fattar inte hur du lyckas gumman min.
Du är en vän som alla skulle behöva ha för att må bra, en underbar vän som man verkligen kan lita på.
Ett liv utan dig tilda det skulle jag aldrig kunna tänka mig, du är så grymt bra ska du veta & helt seriöst så skulle jag aldrig klara av att du lämnade mig. När jag började högstadiet så tappade vi kontakten & träffades nästan aldrig, men vi slutade aldrig att snacka. Men man får ju nya vänner som du själv märkte när du började högstadiet. Men du ska veta att du har alltid haft samma plats i mitt hjärta sen när jag träffade dig första gången, du satte dig på en väldigt djup & stor plats i mitt hjärta & den platsen den kommer du aldrig ifrån där kommer du stanna oavsett vad som händer. Men tillbaka till det som jag skulle säga.. Vi tappade kontakten lite, men nu har vi fått tillbaka den igen & det är preis som förut, jag så otroligt glad över det ska du veta!
Du är en väldigt stor del i mitt liv & tilda jag vill att du ska veta att jag skulle göra allt för dig, det är inte något jag bara säger utan jag menar det verkligen. Du kan säga allt till mig, jag lyssnar alltid & jag ska göra allt för att försöka hjälpa dig för om du inte mår bra gör inte jag det heller.
Det finns ingen som du älskling, för du är speciell.
Jag älskar dig!
/ f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0