1 VECKA & 6 DAGAR KVAR TILL GREKLAND

halloj!
måste börja med att danskvällen igår var fan skit kul, blev väldigt varmt tillslut men kul vare i alla fall!
Dagen har gått väldigt fort idag faktiskt, började med att vi gjorde några övningar med hela skolan typ sen var det kör & sen åt vi, efter det var det no som var ganska chill idag fick sluta lite tidigare också (y).
aja, kom hem runt halv 2 & satte mig direkt och började plugga typ, kul -.- .. men snart kommer pappa hem& då ska vi åka ner på marknaden& köpa lite godis till mig (a). Sen förhoppningsvis blir det till att övningsköra lite också!
Ikväll ska tilda& jag ner till pukevallen& städa igen ;) Sen efter det så blir det en liten hemmakväll& bara ta det lugnt oså. kan ju vara ganska skönt det med, fast måste ju dock plugga för det hinner jag inte med imorgon ..
aja have a nice daaaaaaaaaay!
puss / frida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0