borde egentligen sova..

Du heter: tilda johnsson

Smeknamn: tilda, fantasifullt?
Låt som när du är ledsen sörjer till: cut cut cut, jag mår så dåligt.. näe, jag vet inte
Beroende av: godis

Vad tror folk om dig: fråga de.. men näe, en del tror nog jag är blyg.. det är jag ibland iaf

Vad får du oftast komplimanger för: jadu, de brukar säga " shit vilka blå ögon du har" tar de positivt

Hur imponerar man på dig: blir rätt lätt imponerad eller vad man ska säga..
Brukar du skratta för dig själv: hahaha, ja
Äger du några converse: yes

Sprit, cider, vin eller öl: cider

Brukar du bli för full: näe

Är du allergisk mot något: svamp, enligt mig..

Hur svarar du i mobilen: tjena, kanske?

Antal timmar sömn inatt:  8,5

Brukar du komma i tid: till lektioner..?  det beror vem vi har

När mår du bra: när jag tränar & har min vänner i närheten

När blev du fotad senast: när jag hade klippt mig ..

Hur känner du dig nu: ganska bra

Vanligaste färg på dina kläder: olika

Vad tycker du om fötter: hatar fötter

Vad saknar du: MIN FRIDA

Hade du en bra kväll igår: helt okej

Favorit dryck på morgonen: mjölk

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt tio elva

Är du blyg: för de jag inte känner så bra, ja.. annars inte!

Sysslar du med någon idrott: inte just nu, friskis

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja, ibland

Har du spytt offentligt: eh, va?

Är du nöjd med ditt liv: för tillfället iaf

Är du bortskämd: absolut inte

Vad gör du imorgon: skola..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: jadu.. vet inte

Vad längtar du till: skolavslutningen

Har du bra vänner och äkta vänskap: jag har världens bästa vänner!

Hur gammal är du: 15 snart

Gröna eller röda äpplen: röda

Vilken tid gick du upp idag: 07.30

Har du sovit i din egen säng inatt: ja

Har du strumpor på dig nu: nää

Är det okej att gråta: absolut

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: näe

Har du piercing: öronen och naveln

Vill du gifta dig: ja

Vill du ha barn: JAAA

Solar du ofta: på sommaren? ja

Är du bra på att laga mat: självklart är jag

Är du flygrädd: näee, älskar flyga

Hur vig är du: haha, tveksamt

Är du musikalisk: nja, spelar lite gitarr iaf & älskar att sjunga .. för mig själkv iaf

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Vilken är din favoritglass: piggelin

Tror du på ett liv efter döden? uscha.. bara läskigt

Tycker du om sushi? hatar det innan jag ens smakat

Vad äter du helst när du ser på film: jordgubbar med choklad

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska, ibland iaf

Vilken ögonfärg har du: blå

Har du någon gång gråtit dig till sömns:  ja

Biter du på naglarna: näeee

Hur ofta tränar/motionerar du: försöker minst fyra-fem dagar i veckan

 

/ tildaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0