de hade inte varit fel med sovmorgon varje dag

tjena
överskriften säger varför jag sitter här just nu.
so blev inställd idag för vi ska ha typ som ett prov i hemkunskap idag & vår so lärare har en del i hemkunskap oxå så hon var tvungen att fixa lite med de oså. så idag ska vi laga en huvudrätt & efterrätt utan att fråga om någonting och de kommer gå på våra betyg oxå, så nu gäller de att ha tungan rätt i mun.
haha, i eftermiddag måste jag plugga & sen förhoppnigsvis blir det lite träning på de med? och sen efter de PLUGGA! jag gillar inte mitt liv för tillfället iaf.. aja, ni får ha en bra dag för de ska jag ha iaf.. tror jag?
puss och kram / tildaaaaaaaaaaaaa

& här får ni en bild på vad jag har på mig idag & de sur ut som jag inte
har ngt hår för jag har uppsatt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0