grekland imorgon, 1 vecka utan min tilda .. :( !

hallåååå!
har egentligen inte mycket att skriva just nu, men ville bara vara lite snäll& lägga in ett inlägg ;)!
dagen har bestått av; skola,tilduuuus,packat, pluggat& sen kom min sötiiis!
just nu ligger jag i sängen med lite varm o'boy & ska snart sova faktiskt. Har du dock sovmorgon imorgon men ska upp vid ca 9 ändå, men ingen skola för mig imorgon i alla fall även fast vi åker till flygplatsen runt 2 så är jag ledig eftersom jag har massa att göra innan plus att blir stressad av att gå till skolan& sen hem igen för att sedan åka iväg..
men nu orkar jag inte skriva mera faktiskt, lovar att jag skriver imorgon innan jag åker!
/ fridaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0