hihi

hellu
dagen började med att jag vaknade vid lite över 8 & kunde inte somna om så jag gick upp& åt frukost& lite sånt. Sen tog jag med mig min hund på en springrunda som gick lite sådär, men skönt att ha gjort lite nytta nu innan man åker :)! När jag kom hem igen så duschade jag& pluggade jag så nu har jag bara någon sida i matten som jag behöver göra när jag kommer hem sen igen för jag orkar inte plugga mer just nu..
I alla fall, sen mötte jag min lilla tilda för att säga hejdå, kommer sakna henne något enormt! :(
Pappa kommer nog snart hem, han skulle bara jobba till 12 idag så. Sen kommer mamma hit runt ett för att säga hejdå& massera min rygg lite grann för annars kommer denna veckan bara bestå av ryggvärk ..
Ska be henne ta med sig mat när hon kommer också, för jag börjar bli väldigt hungrig just nu ;)
Vid 2 beger vi oss mot Kalmar flygplats& vid halv 16.30 går flyget mot Kretaaaaaaaaa!
Kommer nog skriva något under veckan, tror jag i alla fall om jag får tag på någon dator då förstås :).
Nehe, nu har jag lite att fixa med.
så puss hej / fridaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0