I'm baaaaaaack!

halloj!
min vecka har verkligen varit den värsta genom åren typ, uscha vad mycket prov& skit..
men nu är den över! & jag ska berätta lite vad tildus&jag hade för oss igår efter skolan dååva, först hämtade jag henne i skolan& vi åkte & städade lite granna sen hade jag med mig lite fika så vi åkte på picnik! mycket mysigt får jag ta& säga :). Sen åkte vi hem till tilda& fixade naglarna&fotbad & lite sånt. Sen runt halv 8 eller något drog vi ner till mcdonalds & åt. När vi kom hem efter det så var vi heeelt slut så då tog vi ansiktsmask& handpeeling och lite grejer sen satte vi på en bra film med lite godis,läsk & självklart jordgubbar&choklad! mummmmmma på det!
Sen var vi hur trötta som helst så vi gick& la oss runt halv 12, och sov som stockar båda två när vi sen vaknade vid kvart i 10 gick vi upp& gjorde frukost sen körde jag hem efter en stund för tilda var tvungen att plugga en massa idag, jag också egentligen men min dumme fan har inga böcker hemma. men ska bli jävligt skönt med en pluggfri helg! :) Nu har jag precis duschat& ätit lite. Vid halv 7 får vi gäster& då står grillning på schemat!
förhoppningsvis lite kubb också om det inte börjar regna, måste ju visa upp mina talanger .. ;) haha!
sen ikväll är det ju Euro Vision Song Contest! haha tilda hatar sånt, men själv älskar jag det! (a)
men nu måste jag fixa lite i mitt rum& sen tänker jag be min mamma massera min rygg lite, har så saatans ont :( ..
en liten söt bild på mig&tilda igår när vi hade ansiktsmask!
haha min hand ser helt cp ut ..

pussssssssssss / frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0