jag saknar dig, men bara när jag ser alla andra som har någon

hallo
vaknade runt tio & började då plugga med en gång tills elva då jag gick och åt lite frukost sen så pluggade jag till typ tolv sen så tog jag det lite lugnt. för sen så drog jag med mig mamma till gymmet oså, & nu har jag städat mitt rum oså sen hoppas jag på lite mat snart med, kanske borde plugga lite till.. fast nej, orkar inte nu iaf! sen så ska jag & frida ner på pukevallen och städa oså ikväll med, vad gör man inte för pengar?

ser ni hur söta eller? jag har bestämt mig nu ska jag tjata tills jag får en..
jag har ALLTID älskat hundar & har alltid velat ha en, nu ska jag få en har jag
bestämt mig för!
bajs bajs / tildaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0