jihuuuuuuuuuu, 2,5 dagar kvar till GREKLAAAAAND!

hellllu :)
dagen idag har faktikst gått väldigt fort, var i skolan oså först ju. När jag kom hem körde pappa& jag till stan& handlade& sen köpte jag en ny bikini, men har kommit på att underdelen var lite liten så får ta& byta den imorgon. Kommer nog en bild någon dag när jag orkar ;). Iaf .. sen åt jag lite& pluggade en massa matte eftersom jag åker på torsdag så måste jag ju göra allt nu innan jag åker, tänker inte ta med mig något till Grekland för det ska verkligen vara en chill vecka! aja sen tog jag en liten paus från pluggandet& bakade lite bullar med pappsen faktiskt! :)
orkar inte skriva så mycket mer, måste fortsätta att plugga nu!
här är en liten bild på när jag slog ut min pappa& min farbror på att skjuta luftgevär! haha & pappa kallar sig själv för jägare ..
puss hej / fridaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0