life is hard.

hej!
precis som tilda skrev i inlägget under så ska hon till Skåne på torsdag& detta är verkligen inte okej..
för inte direkt bra tajming att lämna mig här hemma själv just nu. kommer sakna dig snutte
jag får roa mig med att göra om min vägg här hemma, ska skriva lite citat på min vägg.
Idag har min dag bestått av skola-pluggade(skrev klart SOuppsatsen)-kalmar.
När jag kom hem från kalmar åt jag lite sen duschade jag, har bara legat i sängen& slappat annars. Är så grymt trött men kan inte sova.. Har inte sovit bra dom senaste nätterna faktiskt, fast lördag-söndag så sov jag riktigt jävla bra! Men sen dess har det bara gått utför, legat& grubblat på kvällarna sen när jag har sovit kanske 2 timmar så ringer alarmet på mobilen& då är det bara att ta sig upp och gå till skolan..
Imorgon är det skola igen, men det är ganska chill dag imorgon, engelska-kör-so-mat-matte-elevensval(hemkunskap). Sen slutar vi vid 14.30 då ska pappa& jag åka till stan& köpa en present till min underbara kusin Antonia som tar studenten nästa vecka. Ska också kolla efter en konfirmationspresent till tilda, vet redan vad jag ska köpa men måste kolla läget lite.. Hon konfirmeras ju liksom nästa vecka. :) Ska också ner till frisören& boka en tid för att slinga håret lite ljusare, skulle egentligen gjort det i måndags men orkade inte åka ner dit& vara trevlig (a).
MLI, Antionia & jag när vi var små :)
puss / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0