like you was ded

tjenare.
jag borde få en fet käftsmäll för jag har inte bloggat på skitlänge nu ju.. men det är konstigt för när vi är lediga har jag inte alls lust att blogga men när vi går i skolan då jag egentligen inte har tid att blogga då är det skiutkul.. hahah, lite konstigt. men iaf har haft en sjukt bra helg i lördags var vi hos annie & kvällen blev hur lyckad som helst! och på söndag konfan & städa på pukevallen de var ju mindre roligt.. & jag kommer får städa utan frida en hel vecka för hon lämnar mig :(( skit ner dig din kåv!
idag har det iaf varit en chill dag i skolan, & vid sju ska jag träna med frida!
imon har vi orientering med skola, DÖDA MIG!
puss på er / tildaaaaaaaa

-
en lördagskväll -

- en lördagskväll -

- en lördagskväll -


- en lördagskväll  -

- en lördagskväll -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0