onsdag & frida åker imon :(

tjena
simhall idag på morgon, så segt jag dör.. efter de så hade vi tråkig matte och sen vårt so prov, alla sa att det var skitlätt & jag kunde ingenting. känns inte så bra just nu iaf, men iaf sen åt vi oså och sen engelska & musiken var inställd idag så vi fick sluta efter engelskan tio över ett, sjukt gutt!
väntar nu på att frida ska sluta så vi kan åka till donken en stund, funderar på att dra ut och springa sen ikv men vi får se hur det blir med den saken. nu är det skönt att jag inte behöver plugga mer för denna veckan om det inte blir omprov på ngt av so:n eller spanskan, men det hoppas jag inte!

ni har säkert redan sett den, men har tyvärr inga andra..
pusssssss / t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0