pluggpluggplugg

hej!
har haft en väldigt usel helg egentligen, visst så hade jag& tilda väldigt kul när hon sov hos mig men för huvud taget så har den varit helt kass.. Måndagen började inte heller bra, när jag steg upp hade jag en väldig huvudvärk men blev lite bättre när jag fick prata lite med emilia sen på matten, hon är för go den tjejen alltså. Har ju också fått sommarjobb tillsammans med henne, det har jag inte berättat tror jag inte. Men det ska bli väldigt kul i alla fall, vi ska göra reklamfilmer för Nybro Kommun typ eller ja något åt det hållet i alla fall. Så vi börjar vecka 25& sen håller vi på i 3 veckor. Ska bli himla kul faktiskt!
Sen har jag ju också jobbet på pukevallen så jag räknar med mycket pengar i sommar så jag snart kan få köpa min systemkamera som jag har längtat efter sååååå länge! Har inte bestämt mig hur dan jag ska ha för jag vet inte vilka som är bra, någon som har något tips? :)
I alla fall, idag har min dag bestått av skola,jobb&pluggning. Eftersom jag var iväg förra veckan så fick jag ett so-arbete som ska vara inlämnat på onsdag.. (Alla andra fick det förra veckan) Man ska typ vara en journalist under andra världskriget som ska skriva ett repotage i tidningen. Har börjat lite smått men det är typ helt stopp i hela hjärnan, vet inte alls vad jag ska skriva.. Men har i alla fall en början & det är ju bättre än inget (a). Ska i alla fall försöka ha allt klart tills imorgon för då ska jag till mamma efter skolan så får hon läsa igenom det och skriva ut det& lite så. Eftersom hon åker imorgon kväll till Turkiet. (utan mig?!?!)
Men nu är det inte länge kvar i skolan& det ska bli så jäääääääävla skönt att slippa madesjöskolan nu, har gått där sen dagis så kan bli skönt med lite variation. Men blir ju trots allt fortfarande kvar i Nybro, men funderar på att ändra mitt andra val till Teknik i Kalmar på Kagg. om det nu går fortfarande, ska kolla det imorgon i skolan.
Annars har jag ju Ekonomi på åkrahäll som andraval men känner att det inte passar mig faktiskt, plus att jag verkligen vill gå teknik ju! Men nu måste jag verkligen fortsätta att skriva den där uppsatsen, annars lär jag ju få sitta uppe hur länge som helst inatt.. Vi höres blogggggen!
älskar dig pappa <3
puss/ fridaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0