puss på min underbara dotter tilda ;)

aaaaaaaaaaaaaaaaae tilda vad gullig du är! du är inte alls dålig på att trösta mig, det funkar alldeles utmärkt att få höra dina snälla ord & sen när du försöker dra något skämt som är så tråkigt så man börjar skratta ändå.
puss på dig & jag älskar verkligen din min underbara lilla ängel. jag lämnar dig aldrig!
jahopp hej på er med då :)
dagen har varit helt okej faktiskt, men det suger ju dock med skola plus att det var jäääävligt kallt ute idag. fick till och med ta på mig min vinterjacka när pappa&jag skulle åka& handla ... aja tillbaka till skolan, haha ..  som tur väl är så blev vårat so-prov flyttat från på onsdag tills nästa måndag för att vi skulle iväg & dansa på onsdag eller något, var någon övning för vi ska ha en liten dans med alsterbro& paradisskolan på torsdag kväll. Vi får väl se om det blir något kul ;)..
Ska snart äta& sen kommer tilda om en timme eller något&då ska jag hjälpa henne lite med so:n sen sticker vi iväg & tränar vid sju. Sen ska jag duscha lite snabbt& sen blire till att övningsköra lite, får väl hoppas på att det går bättre denna gången! :)
ni har ju redan sett denna bilden men jag har fan ingen annan ..
mååånga pussssar / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0