till min bästaste vän!

frida "mamma" melin
du vet väl att när du mår dåligt mår jag dåligt, & nu är de så att jag suger på att trösta folk och speciellt dig för jag har fullt upp att hålla mina tårar inne ska du veta. och så är de ju så att du har alltid de bästa svaren på allt och när jag mår dåligt vet du alltid precis vad du ska säga. du kan allt & jag vet inte redigt vad jag ska säga för det är ju du som alltid tröstar mig ju. men du ska iaf veta att jag försöker verkligen att hjälpa dig, men kanske inte alltid på rätt sätt, jag försöker mer få dig att skratta & det brukar iaf funka eller?
men du ska iaf veta att, du är helt enkelt bäst och jag kommer ALDRIG ALDRIG mer låta oss glida ifrån varandra igen för det var den jobbigaste tiden i hela mitt liv. och du får en alltid på sååå bra humör lixom jag kan ligga och lipa sen så du bara ger mig en lite blick så blir jag  på så himla bra humör, du lyser helt enkelt upp min dag!
& glöm aldrig, jag står alltid på din sida vad du än gör eller vad som händer & det menas med att jag älskar dig!
och som din mamma så när hon var här hos oss eran vänskap kommer aldrig ta slut ni har äkta vänskap och jag håller med henne!
DU ÄR BÄST FRIDA, GLÖM ALDRIG DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0