tillbaka från Kreta!

jahopppp helluu :) !
nu är jag tillbaka efter en härlig vecka i Grekland, har varit riktigt skönt faktiskt. Orkade inte skriva igår när jag kom hem för jag hade lite andra saker för mig, plus att planen var försenade pga att militärflygplanen hade typ företräde på flygplatsen/luften för dom skulle ju till Lybien.. eller hur de nu stavas?
I alla fall så har jag ju gått i skolan idag& åkt på en jäävla förkylning så jag knappt kan andas, men det blir väl förhoppningsvis bättre nu i helgen. Ikväll hade jag egentligen lite planer men vet inte riktigt hur det blir med dom nu .. tilda, måste verkligen snacka med dig ring/smsa mig så fort du läser detta!!!
Bilder från Kreta har ni på facebook @ Frida Melin.
men här kommer en i alla fall!
puss / fridaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0