tröttttt jaooo

hejsan, är egentligen inte alls sugen på att skriva något här just nu.
men ska berätta lite vad som händer idag ..
jo, idag har jag varit i skolan var & dansade i ca 2 timmar på slutet av dagen så fick sluta en halvtimme tidigare.
När jag kom hem satte jag mig& pluggade matte men sen blev jag så grymt trött så var tvungen att lägga mig& sova en stund faktiskt. Mina järntabletter är slut& jag har jätte låg järnbrist men den stiger inte heller även fast jag äter tabletter .. men får nya ikväll så blir väl snart lite piggare :).  snart ska jag äta lite sen blir det träning med mamma,tilda& anna (tildas mamma) vi ska på någon dans som verkade jätte kul!
ae nu orkar jag inte skriva mer & har faktiskt ingen bild.
puss / frida

sorry för ett väldigt tråkigt inlägg..

btw en låt! : fest i hela huset - basshunter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0