alla de där kärlekslöftena

godkväll på er :*
ligger är i sängen& kollar på lite vänner avsnitt, men funderar på om jag skulle ta och rensa min dator på all skit jag har .. Ska också fota allting jag har köpt ju så ni får se de med, men det gör jag nog imorgon eftersom pappa så snällt gick med på att åka in till Kalmar imorgon. Så imorgon blir jag ännu ett par skor rikare! wihuuuuu
imorgon ska jag också till mamma igen & plugga en satans massa, hehe har helt totaaalt förträngt allting som vi har till nästa vecka som bland annat är ; matteprov, svenska tal om en argumenterande text & spanska prov. är säkert någonting mer som jag har glömt bort, hehe..
På torsdag är det öppet hus också så då får ni la komma till Åkrahällskolan!
nähe ni, nu ska jag fortsätta med det jag håller på med.. som om de är något viktigt, naae. aja puusss hej ;)
ni får nöja med att bilden är som den är, tudelooo / FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0