dag 3, mina föräldrar!

min mamma heter Susanne & är 48år. Vi bråkar ganska mycket tyvärr det beror mest på mig för hon inte gör som jag vill heh, men innerst inne så kan jag ha riktigt kul tillsammans med henne& jag kan nog prata med henne om allt. & jag älskar henne super mycket. Egentligen har vi inte alls mycket gemensamt, men hon är för bra för att vara sann!
min pappa heter Börje och är 50år. Min humor den kommer helt klart från honom, kan prata med honom om väldigt mycket men kanske inte allt, de är mammsen bättre på! & min pappa känns inte riktigt som min pappa utan mer som en bror för han retar mig hela tiden& är inte sådär trååkigt vuxen. Sen har ju han sina brister också.. men vi brukar för det mesta hålla sams! Sen har jag & min pappa lite mer gemensamt, vi båda gillar att jaga, fiska, bilar osv.. hehe lite mer pojkgrejer liksom. Har alltid varit pappas lilla flicka, kommer jag nog alltid att vara! love u
eftersom mina föräldrar är skilda så tycker jag det är bättre att dom inte är så lika i personligheterna för då skulle det kännas så konstigt. Känns bra med lite olika sådär!
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0