dag 4, vad är kärlek?

För mig är kärlek inget man måste känna efter för att hitta. När du är kär då känner du det, det pirrar sådär i magen, du blir jätte glad så fort någon säger "hans/hennes namn, du vill vara med honom hela tiden.
Det är så lätt att fastna där i kärleken, att man är med sin pojk/flickvän hela tiden & bara glömmer sina vänner men oftast är det så att det kommer ta slut, då kanske man tänker så att ja men då kan jag ta vara på tiden tillsammans med honom nu när han är min. Men ska du bara lämna dina vänner då? Bara skita i dom, när du väl träffar dom så är de din pojkvän som ska vara samtalsämnet och inget annat. Det funkar liksom inte så, man kan inte bara lämna vänner & sen när det tar slut bara komma tillbaka och tro att allt ska vara som vanligt..
För mig är kärlek också när man kan vara sig själv, när man kan göra allt tillsammans utan att skämmas.
Äkta kärlek för mig är att man hittar tillbaka till varandra om det skulle hända något, oavsett vad som händer så älskar man varandra.

/ fridaaaaaa ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0