dag 9, mina syskon & fakta om hon/han.

jaa detta blir ju lite svårt, haha har ju inga syskon för er som inte vet :d.
men kan ju skriva lite om några av mina bästa vänner.

jaa detta är ju tilda då som ni alla vet!
Hon& jag har känt varandra hur länge som helst typ! lilla tilda hon är väldigt snäll men när hon är på sitt jävligaste humör då ska man hålla sig undan, hon har ett jävla temperament också ;) hehe ..
nä men för det mesta är hon underbar & såå lätt att skratta med, tyvärr så gled vi isäg rejält där när jag började högstadiet men i 9an fick vi tillbaka kontakten men nu verkar det som om de går lite utför igen.
jag älskar dig.


detta är Emilia dåårå, henne har jag egentligen "känt" ganska länge hon också, vi spelade nämligen i samma fotbollslag när vi var yngre. Men jag har aldrig liksom umgåts med henne. Vi gick i samma klass 7-9. & det var väl i 9an som vi började snacka mycket & började umgås, vi umgicks jätte mycket i somras oså men nu när vi har börjat i olika skolor så ses vi inte så mycket. Men hon är heeelt underbar& nästan alltid glad, kan prata med henne om allt. jag älskar dig.

Tuva finns också med på bilden, eller jaa hennes nederdel av ansiktet ;) haha.. Tuva har jag också känt länge egentligen, vi har gått på samma simning hur länge som helst men vi har börjat umgås nu när vi började i samma klass på åkrahäll. Vi gick i samma klass innan också men då blev de inte så att vi umgicks något & nu har jag insett att det har varit ett stoooooort misstag för vilken humor den tjejen har alltså!! herregud, man blir ju glad av att bara titta på henne!! PUSSSSSSSSSSSS TUVISSSSSS


detta är ju då min vän albin, eller abbe som jag kallar honom.
Jahaa abbe har jag känt i hela mitt liv, vi har aldrig någonsin varit ovänner eller bråkat!
Han är precis som den bror jag aldrig haft, jag kan prata med honom om allt & han förstår mig alltid!
Man behöver aldrig skämmas för honom eftersom han vet precis hur jag är, behöver aldrig fejka något.
finns nog bara en liten nackdel med lille abbe & det är att han äter så fruktansvärt sakta, haha..
fast de kanske inte är någon nackdel?? men nu vet ni att han gör de i alla fall ;).
jag älskar dig!

/ fridaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0