det finaste någon kan få

¤¤ jag kan inte förstå - hur kan en människa göra så man ser allt positivt.
hur man helt plötsligt inte kan gråta till den sorgligaste film man sett.
hur man bara kan se just en person framför sig hela tiden,
sakna honom när han ligger alldeles bredvid mig och håller mig som om jag
vore hans allt, när man " låtsasbråkar " lite och alltid slutar med ett leende
och en mysig puss.

¤¤¤¤ kärleken är bäst - min mage exploderade idag när han sa de finaste orden
en tjej kan få, och jag var så dum och sa inget men så fort du sa hejdå så var jag
tvungen att smsa dig. jag hinner inte tänka när jag är med honom, alla tankar kommer
sen och när jag tänker så kan jag inte sluta le.

jag har världens finaste pojkvän!

pussssss / t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0