död.


skolan gör en bara deprimerad, de kan gå och dö. Idag har det oxå varit
en jävlig skrattig dag oxå, kom fram en liten kille när vi satt och åt och ba:
hej, er känner jag ju, så satte han sig där och vi bara satt och glodde på honom
och jag så dum som jag är kunde inte hålla mig så jag sitter och asgarvar åt
honom när han sitter nästan mitt emot mig. och tillslut går jag ut men när jag
kommer in så börjar jag bara skratta ännu mer. så vi gick och lämnade sakerna
så eftersom ingen kunde äta mer. gå in i korridoren och små skrattar lite åt allt
möjligt sen hör vi en kille asgarva i trappan så han låter så jävla rolig och då börjar
vi skratta som fan igen. och sen gick vi därifrån och satte oss för oss själv sen
springer det förbi två killar i sjuan och bakom de typ 10 meter bakom kom en
annan kille som sprang som fan och jävligt fult så vi börjar asgarva igen och jag lägger
mig ner på golvet i korridoren och försöker få luft. och sen skriker almina skynda er ut han
kommer tillbaka men det hör inte jag så jag ligger kvar på golvet och skrattar medans
jag ser honom precis bakom mig och jag DÖR. och frida,almina och emelie skrattar som
fan ute på skolgården, hahah, välrdens sjukaste dag, och palla att ni vill läsa detta. men nu
taggar jag om för träning med träningsverk. / tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0