ENGELSKA?!?!?!?!?

tjohooo!
Skolan idag var ganska så chill, vi fick tillbaka våra engelska prov&  jag fick A!!!! JAG HAR ALDRIG NÅGONSIN FÅTT ETT A ELLER AH MVG SOM DET HAR VARIT INNAN DÅ, PÅ ETT ENGELSKAPROV. liksom ENGELSKA?????!!!!
wihuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, blev helt överlycklig!! (a)
vi fick sluta vid 13.00, vi fick nämligen skippa mekaniken. Efter skolan stack jag,matilda& tuva till stan& kollade farsdagpresent & jag hittade en så sjuuuuuuuukt snygg skjorta inne på VarDag till pappsen. Kostade dock 400kr så nu har jag typ 60kr kvar denna månaden, bra tänkt frida! Men vad gör man inte för sin älskade lilla pappa!
Nu har jag duschat& ätit, ska bara ta det lite lugnt nu tills jag ska möta upp matila& tuva vid tio i 6 igen.

/ FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0