förut var det bara jag som visste att du var falsk, nu är vi två.

just try to find you.

tjenare.
gick riktigt sakta idag i skolan, och alla var rätt pratiga första dagen
så här efter lovet, men jag sa nog inte mycket i början var så sjukt
trött och är det även nu funderar på att lägga mig och sova en stund.
har faktiskt hunnit plugga en stunda nu oxå, hemkunskap tills imon,
spanska tills torsdag & musikprov tills fredag. jag som trodde vi hade
en chill vecka, men näeeeee. det dök upp fler saker ju längre vi gick
idag.. har ont i huvet i mellanåt oxå, och magen ibland med. ska bli
riktigt skönt att träna ikv känner jag, tagga.. fast inte just nu, ska kolla
fb lite och sen vila tänkte jag. / tilda
tjenare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0