hur kan man vara så trött??

hoooola guapas!
Idag var fan en händelserik dag i skolan, blir bland annat byte av spanskalärare så nu kommer vi att ha en som heter Caroline, har henne i engelska också. Hon har fått mig att tycka om engelska så kanske kan hon få mig att tycka om spanska också!
Vi har tagit bort en lektion i veckan (klassrådet) ;), så nu slutar vi vid 3 på tisdagar istället för halv 4.
Vi kommer inte att ha någon fysik på vårterminen så det blir en massa håltimmar oså, men funderar på att ta någon extra kurs i typ photoshop eller något? alltså som är värd typ 50p så är det inte så mycket timmar ändå!
Näheni, jag ska ha ett tal klart tillls imorgon och jag har skrivit typ 4 meningar så måste sätta fart. Vid halv sju blir det träning, fan så gutt har inte tränat på 2 veckor ..
När jag kommer hem där ifrån får vi se om jag uppdaterar något men skulle chansa på neeej, eftersom jag kom knappt upp ur sängen idag & höll på att somna på matteprovet (shiiiiit) ...  så är riktigt jävla trött, så ska nog lägga mig och sova när jag har kommit hem där ifrån!
vi hööörs ;*

/ FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0