I do love my ma and pa, not the way that I do love you.

godmorgon godingar!

bara för att almida läser vår blogg så får hon oxå vara med i den lite!hahah.
hade en bra kväll igår med emma & almida i emmaboda, tack för det tjejor.
i eftermiddag drar jag dit igen för att kolla på adam, så jag åker dit med
almida & matilda vid kvart över tre typ. vet inte redigt när vi kommer hem,
det är sånt man märker. har precis duschat och ska väl fixa mig lite senare,
mamma,pappa & lukas har åkt till kalmar för att hämta farmor och så skulle
de till ikea men kände att jag inte orkade det idag. skönare att vara hemma och
ta det lite lugnt, om vi inte kommer hem försent ikväll åker jag kanske till
min kusin som har tjugoårskalas idag, men får se när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0