imorgon är det 1 månad kvar till julafton!

kan ni tänka er detta!! 1 månaaad, shit känns som om jag nyss började ettan på gymnasiet efter sommarlovet..
på lördag ska jag& milia in till Kalmar för lite julklappsinhandling, vet vad jag ska köpa till alla förutom pappa, han är alltid så tråkig önskar sig aldrig något ..
jag äääälskar julen & jag älskar presenterna, haha blir så ledsen om jag bara får några stycken ..
för ca 2 år sen var jag ganska överdriven när det gällde julklappar, för då skulle jag nämligen ha mest av alla så då slog jag in mina egna kläder och saker och la under granen sen skrev jag "från tomten". kan hända att jag är sån än, men bara kanske.. ;) hehe

har faktiskt klickat hem lite julklappar precis så nu är 2 typ halvfärdiga i alla fall, bland annat tildas. heheh älskar bara att retas med den tjejen alltså. ;)
/ FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0