jabba dabba dooooooo

tjohooo
är helt slut idag, gick i skolan till 3. Tog en eeeevighet att komma hem.. hatar att cykla, borde fan få ett pris varje gång jag kommer hem från skolan alltså!
aaae men idag ska min dag bestå av pluggning & sen ska jag slappa. Usch känner att jag har tappat all träningslust, måste få den tillbaka! Men blää, har ingen att gymma med eftersom tilda inte är 16 så får hon inte gå själv på gymmet och ja alla andra håller ju på med fotboll eller tränar dom på nautilus. Men efter nyår ska det bli ändring på detta! För det första så får tilda gå själv då & jag ska börja ett nytt liv efter nyår. Men nu har jag i alla fall boxningen på fredagarna & sen börjar ju simningen också så det blir nog bra!
Nähee nu har jag berättat lite tråkigheter om mitt liv så vi hörssssss :)
skulle ju inte sitta fel med en stor fet tårta nu .. hah jo kanske
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0